Uramedia
Organisaatioille tuottamamme uramediapalvelu vauhdittaa positiivista työnantajamielikuvaa, tekee organisaatiosta helposti lähestyttävän ja vakuuttaa asiakkaan.
Urapodcast – Vakuuta tulevaisuuden tekijät
Erotu positiivisesti. Vaikuta visuaalisesti. Edistä työnantajamielikuvaa.
Uratarinat ja organisaation ilmeen mukaiset podcastit nostavat houkuttelevuutta niin asiakkaan kuin työnhakijan silmissä.
Uramediapalvelumme luo uskottavuutta, vahvistaa brändiä ja edistää positiivista työnantajaimagoa. Palvelumme sisältää organisaation tarpeen mukaan sekä podcast-ja valokuvauspalvelut.
Pyrimme tekemään näin palvelusta mahdollisimman tasalaatuista, joustavaa ja helppoa asiakkaalle. Asiakas voi luottaa siihen, että ammattilaisemme hoitavat tehtävänsä alusta loppuun sovitunlaisesti.
“Eeva Anundi on erinomainen henkilökuvaaja, joka saa jokaisesta kuvattavasta esiin jotakin erityistä. Hän tekee kuvaustilanteesta mukavan myös heille,
jotka ehkä arastelevat kameran edessä olemista. Eeva on ollut lehtemme luottokuvaaja jo vuosia.”
Pia Laine, päätoimittaja
Uramediamme tuottaa
- Urapodcastit ääniraitana
- Videopodcast-sarjat
- Yksittäiset videopodcast-jaksot
- Muut asiakkaiden tarpeita vastaavat kuvat ja videot
Miksi laittaa rahaa kiinni podcastiin ja uratarinoihin?
Podcastit kasvattavat jatkuvasti suosiotaan sisältömuotona. Sisällön parissa vietetään jopa puoli tuntia kerrallaan. Podcastin avulla työnantajan on helppo edistää vuorovaikutusta organisaation ja tulevaisuuden työntekijöiden välillä. Organisaatio näyttäytyy myös nykyaikaisena ja helposti lähestyttävänä podcastin ansiosta.
Viisi syytä hyödyntää podcastia:
- Podcastin kautta työnantaja voi rakentaa luottamusta, luoda positiivista mielikuvaa ja erottautua kilpailijoistaan
- Podcastin avulla työnantaja voi jakaa tietoa mm. yrityksen kulttuurista ja työntekijöiden kokemuksista, jotka voivat houkutella lahjakkaita työnhakijoita.
- Kustannustehokkuus ja joustavuus: Podcastin luominen on kustannustehokasta verrattuna perinteisiin markkinointikanaviin
- Uratarinat auttaa mm. työnhakijoita samaistumaan työntekijöihinne ja edistää positiivista työnantajakuvaa
- Podcastin avulla työnantaja voi jakaa tietoa mm. yrityksen kulttuurista ja työntekijöiden kokemuksista, jotka voivat houkutella lahjakkaita työnhakijoita.